June 11, 2020 0

Ξέρετε ότι πρέπει να κάνετε τακτικά την εμφάνιση σας στα κοινωνικά μέσα, αλλά η σκέψη και μόνο είναι κουραστική. Διευκολύνετε τον εαυτό σας δημιουργώντας ένα πρόγραμμα δημοσίευσης κοινωνικών μέσων. Μόλις βρείτε κάποια δομή, μπορείτε να σχηματίσετε μία στρατηγική για το χρόνο και την προσπάθεια που καταβάλλετε, και θα είναι λιγότερο πιθανό να περάσετε τις μέρες σας σκρολλάροντας ατελείωτα ενώ δεν δημοσιεύετε τίποτα!

Χρησιμοποιήστε την προσέγγιση ανάρτησης 4–3–2–1 για κοινή χρήση στα κοινωνικά μέσα.

4 αναρτήσεις που είναι δημιουργημένες από εσάς: Δημοσιεύστε το δικό σας περιεχόμενο που δεν είναι εμφανώς προωθητικό.

Δημιουργήστε το δικό σας περιεχόμενο, μοιραστείτε εικόνες και ιστορίες για την εργασία σας, έτσι ώστε οι ακόλουθοί σας και οι πιθανοί πελάτες σας να γνωρίζουν τι κάνετε και τι υποστηρίζετε. Ορίστε κάποιες ιδέες: Μοιραστείτε τι ετοιμάζετε αυτό το καιρό, τι ενέπνευσε τη δουλειά που κάνετε τώρα, αφήστε τους να δουν πώς είναι το στούντιο σας. Δείξτε τους τη διαδικασία σας, πείτε μια αστεία ιστορία. Δώστε στους οπαδούς σας μια ματιά στα παρασκήνια, ώστε να γνωρίσουν τη δουλειά σας και τη ζωή σας ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης.

3 αναρτήσεις που έχετε επιμεληθεί: Δημοσιεύστε περιεχόμενο από άλλους που σχετίζεται με το κοινό σας.

Η χρήση επιμελημένων αναρτήσεων σάς προσφέρει κάτι για να μοιραστείτε ότι δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε τον εαυτό σας. Επιπλέον, μπορείτε να συνδεθείτε με άλλους κοινοποιώντας τα περιεχόμενά τους (influencers, άλλους καλλιτέχνες, άτομα και επιχειρήσεις με περισσότερους followers από εσάς). Μπορείτε να κάνετε το δικό σας πρόγραμμα και τα πιασάρικα ονόματα για τις αναρτήσεις σας. Για παράδειγμα, παρακινητικά αποσπάσματα τη Δευτέρα (Motivation Monday) και αστεία πράγματα τις Παρασκευές (Funny Friday). Μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας γραφικά για αυτά τα αποσπάσματα, ώστε να μπορείτε να συμπεριλάβετε το λογότυπο και τη διεύθυνση του ιστότοπού σας, αλλά δεν χρειάζεται. Μπορείτε να τα μοιραστείτε ως έχει.

2 προσωπικές αναρτήσεις: Μοιραστείτε κάτι προσωπικό που δεν σχετίζεται με την εργασία.

Υπάρχουν τώρα εκατομμύρια άνθρωποι που πωλούν τα προϊόντα τους στο Διαδίκτυο, οπότε πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να ξεχωρίσετε από το πλήθος. Ένας τρόπος να το κάνετε είναι να δείξετε τη μοναδική σας προσωπικότητα. Τα περισσότερα άτομα πρέπει να σας γνωρίζουν, να τους αρέσετε και να σας εμπιστεύονται πριν είναι έτοιμα να αγοράσουν.Οι πιθανοί πελάτες σας θέλουν να γνωρίζουν τι αντιπροσωπεύετε στην τέχνη σας, προσωπικά και στην επιχείρησή σας. Εσείς και η τέχνη σας είστε η προσωπική σας μάρκα. Προς το παρόν, ακολουθεί ένα σύντομο παράδειγμα για εσάς:

Ας υποθέσουμε ότι σκέφτεστε τις λέξεις που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία σας και την περιορίζετε σε αυτά τα τρία: Χρώμα, Φύση και Περιπέτεια. Στις προσωπικές σας αναρτήσεις, μοιραστείτε εικόνες και ιστορίες που ταιριάζουν με τις λέξεις της επωνυμίας σας. Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε selfies, αλλά όταν είστε έξω, τραβήξτε φωτογραφίες και δημιουργήστε αναρτήσεις για κοινωνικά μέσα που δείχνουν πώς αυτά τα θέματα έχουν σημασία στην επιχείρησή σας και στην προσωπική σας ζωή. Για παράδειγμα: Πηγαίνετε σε ένα ταξίδι στο Καζακστάν, και μοιράζεστε κάτι σαν το εξής: «Εδώ είμαι σε μια περιπέτεια στην άγρια φύση του Καζακστάν και μόλις έβγαλα μερικές υπέροχες φωτογραφίες. Ανυπομονώ πραγματικά να δω πώς αυτό θα εμφανιστεί στη δουλειά μου όταν επιστρέφω στο σπίτι. ” Ή: «Συνάντησα αυτό το καταπληκτικό χρώμα σήμερα – νομίζω ότι το νέο μου κομμάτι θα έχει κάτι από αυτό».

Η κοινή χρήση προσωπικών αναρτήσεων δεν σημαίνει την κοινή χρήση φωτογραφιών του δείπνου σας (εκτός αν το φαγητό είναι πρωταρχικό θέμα για εσάς) και δεν σημαίνει κοινή χρήση φωτογραφιών της οικογένειάς σας… εκτός αν θέλετε πραγματικά να το κάνετε αυτό.

Σημειωσούλα: Μοιραστείτε μερικές φορές φωτογραφίες από τα χαριτωμένα κατοικίδια ζώα σας, γιατί, όπως γνωρίζετε, τα χαριτωμένα κατοικίδια κυριαρχούν στο Διαδίκτυο!

1 προωθητική ανάρτηση: Αναρτήσεις που περιλαμβάνουν σαφή call-to-action

Είστε στα social για να πουλήσετε την εργασία σας, γι ‘αυτό να είστε γενναίοι και να προωθήσετε ανοιχτά την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε προωθητικές δημοσιεύσεις για να στείλετε ενδιαφερόμενους στον ιστότοπό σας, όπου μπορούν να μάθουν περισσότερα ή να αγοράσουν επί τόπου.

Leave a Reply