June 18, 2020 0

Marketing Plan“- Ακούγεται τόσο βαρετό και εταιρικό, σωστά; Ωστόσο, κάθε μουσικός έχει ιστορίες που τον έχουν συντρίψει και απογοητεύσει κατά την προώθηση της μουσικής του. Όπως είπε κάποτε ένας φίλος μας καλλιτέχνης, η αίσθηση του είναι σαν να τον «πνίγουν». Εάν όλο αυτό σας εκφράζει, ένα σχέδιο μάρκετινγκ μουσικής είναι αυτό που θα σας επωφελήσει.

Ένα καλά καθορισμένο σχέδιο μάρκετινγκ φέρνει τη τάξη στις δραστηριότητες προώθησης της μουσικής σας. Δεν χτυπάτε το κεφάλι σας διερωτώμενοι τι να κάνετε στη συνέχεια, ούτε κυνηγάτε το τελευταίο trending κανάλι που βλέπετε μπροστά σας. Αντ ‘αυτού, έχετε μια οργανωμένη και δομημένη διαδικασία για να κυκλοφορήσετε τη μουσική σας εκεί έξω.

Θα συνεχίσω για το πόσο σημαντική είναι η δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ μουσικής παρακάτω.

Γιατί χρειάζεστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ;

Τι εννοούν οι μουσικοί όταν λένε ότι θέλουν να «εμπορευματοποιήσουν» τη μουσική τους;

Εννοούν ότι θέλουν να την προωθήσουν στο ραδιόφωνο; Να τους ακούσουν παραπάνω στο SoundCloud; Να δημιουργήσουν μια πιστή ακολουθία συνδρομητών email;

Φυσικά όλα τα παραπάνω. Το πρόβλημα είναι ότι καθένα από αυτά τα τελικά αποτελέσματα – ραδιοφωνικές εκπομπές, ακόλουθοι κοινωνικών μέσων κ.ο.κ. – περιγράφουν μια εντελώς διαφορετική διαδικασία μάρκετινγκ.

Για να ακουστείτε στο ραδιόφωνο, χρειάζονται ισχυρές δεξιότητες PR. Για να αποκτήσετε συνδρομητές email, πρέπει να προσελκύσετε και να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Και για να αποκτήσετε τους οπαδούς του Instagram, χρειάζεστε δεξιότητες social media.

Αυτό είναι το πρώτο λάθος που κάνουν οι μουσικοί: σκέφτονται το «μάρκετινγκ» ως μια ενιαία ευρεία προσπάθεια. Αντίθετα, το μάρκετινγκ είναι ένας σύνθετος ιστός αλληλένδετων τομέων. Περιλαμβάνει τα πάντα, από ένα άρθρο που θα χρεωθούν 15 ευρώ έως ένα διαφημιστικό Superbowl 15 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσοι πολλοί μουσικοί αισθάνονται στάσιμοι όταν προσπαθούν να διαφημίσουν τον εαυτό τους χωρίς σχέδιο. Αν δεν γνωρίζετε ακριβώς τι κάνετε, είναι εύκολο να δοκιμάσετε πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα και να μην έχετε πραγματικά αποτελέσματα.

Ένα σχέδιο μάρκετινγκ σας δίνει τις βάσεις. Με την πάροδο του χρόνου, γίνεται το κεντρικό αποθετήριο των γνώσεων μάρκετινγκ.

Σας δείχνει τι να κάνετε, πότε να το κάνετε και το πιο σημαντικό, γιατί πρέπει να το κάνετε. Για όποιον η δουλειά του δεν είναι στο τομέα του μάρκετινγκ, αυτό το σχέδιο μπορεί να έχει μετασχηματιστικό αντίκτυπο στα αποτελέσματά του.

Leave a Reply