July 11, 2020 0

Λόγω της ακμάζουσας αγοράς για vintage μπλουζάκια, είναι εύκολο να υποθέσουμε ότι οι θαυμαστές θέλουν μόνο εκτυπώσεις κλασικών σχεδίων, αλλά η όρεξη υπερβαίνει πολύ αυτό. Ο Meharry λέει: “Ίσως νομίζετε ότι με μια μπάντα όπως οι Iron Maiden θα ήταν το κλασικό άλμπουμ T-Shirt από τη δεκαετία του 1980, αλλά είναι το νέο σχέδιο για την περιοδεία που πραγματικά γίνεται ανάρπαστο κατευθείαν.

Τα μπλουζάκια μπορούν να προωθήσουν μια θέση στα κορυφαία 40 τραγούδια των charts. Τα εμπορικά προϊόντα της Beyoncé On the Run Tour II κυκλοφόρησαν πριν καν ξεκινήσει(εν μέρει, ώστε να μπορείτε να αγοράσετε μπροστά και να φορέσετε τα είδη στις συναυλίες). Προφανώς οτιδήποτε με τυπωμένες ημερομηνίες περιοδείας μπορεί να φαίνεται να έχει πεπερασμένη διάρκεια ζωής, αλλά τέτοια αντικείμενα λειτουργούν επίσης ως ενθύμιο, ένα σημάδι ότι ήσασταν εκεί και ένα πολύ καλύτερο αναμνηστικό από ένα απλό στέλεχος εισιτηρίων.

Εκτός από το γεγονός ότι τα μπλουζάκια γίνονται σημαντικό μέρος του live set-up, οι πωλήσεις τους έχουν επίσης συνδεθεί με τις μουσικές κυκλοφορίες ενός καλλιτέχνη. Το μεγαλύτερο μέρος των charts αποτελείται πλέον από streams, τα οποία χρειάζονται αρκετές εβδομάδες για σωστή συσσώρευση και να κάνουν την παρουσία τους αισθητή. Προκειμένου να αυξήσει τις κρίσιμες πωλήσεις της εβδομάδας έναρξης που μπορούν να προωθήσουν μια θέση στους κορυφαίους 40, οι δισκογραφικές εταιρείες βασίζονται όλο και περισσότερο στα ζεύγη προϊόντων, ουσιαστικά συσκευάζοντας ένα άλμπουμ με κάτι άλλο (πάντα ένα T-Shirt ή ένα εισιτήριο συναυλίας) μέσω του D2C (απευθείας- σε καταναλωτές) καταστήματα.

Ένα μπλουζάκι περιορισμένης έκδοσης μπορεί να έχει πραγματικό αντίκτυπο στις φυσικές πωλήσεις άλμπουμ, ωστόσο η ιδέα δεν υπάρχει χωρίς αμφισβήτηση. Το φαινόμενο του εμπορικού πακέτου έγινε πρωτοσέλιδο αυτό το καλοκαίρι, αφού η Nicki Minaj ισχυρίστηκε ότι η τεχνική ήταν υπεύθυνη για το δίσκο του Travis Scott «Astroworld» που έφτασε στο νούμερο ένα των ΗΠΑ μπροστά από το άλμπουμ Queen.